HAYLOFT

тип: сімейний будинок
місце: Київ, Україна
площа: 197 кв2
завершено: 2020
команда: Олег Волосовський, Олена Логвинець
фото: Andrey Avdeenko photographer

Це не просто житло. Це мікс ресторану, експериментальної кухні, майданчика для роботи бармена, виставкового залу, DJ place та дружньою атмосферою не тільки для родини, але і гостей.

Але спочатку це місце було занедбаною адміністративною будівлею, повністю непридатним для житла. Без утеплення, балконів, комунікацій, будь-яких енергозберігаючих технологій та недостатнім природним освітленням. Після двох років повної реконструкції покрівлі, фасадів та внутрішніх приміщень, прокладки всіх видів комунікацій, створення тераси та її озеленення — будівля набула вид сучасного стильного житла.

Були зроблені нові отвори, що відкривають вид на природу. Тонни металу створили другий рівень в інтер’єрі та терасу на фасаді. Використано останні технології з опалення та енергозбереження. Одночасно з проектуванням інтер’єру йшов пошук формотворчих елементів, антикваріату і арт-об’єктів. В результаті деякі з них стали символами Hayloft, створивши особливу атмосферу.

При вході вас зустрічають іржаві двері й іронічна картина: дві собаки-космонавта — Білка та Стрілка. Стіни вітальні декоровані чорною керамікою ручної роботи, як зв’язок сучасності та традиції давніх українців. На плитці майстер залишив відбитки трав, квітів, листя, пташиного пір’я. Деструктивні дерев’яні панелі з різьбленими елементами пом’якшують бетонно-металевий інтер’єр і маскують таємний вхід в спальню. Різниця рівнів панелей обумовлена перепадом висот верхнього поверху.

Серце будинку — вітальня з захоплюючою висотою стелі та піччю-каміном. Її простір формують два великих обсягу з металу і скла, вантова суцільнометалева сходи, підвішена до центральної колони, та міст, що веде в лобі та приватну зону господарів будинку.

Піч облицьована смарагдовими кахлями і нагадує про стилі київських будинків і квартир XVII-XVIII століть. Вона знаходиться на одній візуальної осі з зоною кухні і крім самої кухні служить ще одним інструментом для кулінарного шоу.

Кухня — це окрема держава. «Коли довго працюєш з ресторанами, культ приготування їжі обов’язково увійде і в твій власний будинок. А якщо крім ресторанів проектіруешь ще й бари, бар теж з’явиться у вашому інтер’єрі», кажуть Олег Волосовський та Олена Логвінец. Нержавіюча сталь, масив натурального дерева та натуральний камінь особливої обробки — три головних матеріалу простору. У вільний від міксування коктейлів час бар ховається під величезною обробною дошкою.

Весь інтер’єр витриманий в монохромній, тихій гамі, а предмети меблів насичують його яскравими акцентами. Такими на другому рівні стали диван, червона довга тумба з Китаю та триметрова картина з Папою Римським, що сусідить з гігантської металевою головою. Тут є ще одна унікальна особливість — fashion design. Дочка господарів будинку в дитинстві захоплювалася балетом, про що нагадують її перші пуанти, що зберігаються в скляної скриньці. Але своє призначення вона знайшла в іншому мистецтві, і її найперша робота, створена на першому курсі Royal Academy of fine arts of Belgium, стала арт-об’єктом майстер-спальні. А мініатюрна копія вже легендарної спідниці зберігається поряд з пуантами.

Стародавні ворота служать вражаючим входом в приватну зону господарів, яка включає майстер-спальню, гардеробну та ванну кімнати. Інтер’єр спальні почався з покупки червоної драбини та антикварної різьблений панелі, в минулому — частини узголів’я китайського ліжка. Штукатурка, яка «плаче», та такі ж скляні перегородки з металевою сіткою та мальовничіою текстурою ніби служать зв’язком часів. Панелі ванної кімнати виконані зі столітнього дуба. Умивальники обох ванних були привезені з Балі. Один з них вирубаний з величезного цілісного шматка мармуру, другий — з скам’янілого дерева з чудовою текстурою всередині і фактурою кори зовні. Важливий підлоговий матеріал — шестикутна плитка з натурального сланцю.

Градуювання відтінків створює особливу атмосферу в кожному приміщенні. Відчуття колоніального інтер’єру посилюють чотири вентилятора на стелі вітальні, які служать для змішування повітря, та стіна другого рівня, складена з цегли. Особлива кладка не тільки нагадує нам спекотні країни, але і служить неординарним елементом вечірнього підсвічування. За кожним елементом меблів криється своя історія. Японська шафа колись служила для зберігання татамі, скриня-стіл кольору натурального дерева народилася в Індії. Червоний низький комод в глибокому глянці — типова традиція Китаю, а консоль з кольоровими шухлядками тяжіє до культури Тибету. Конячка віком в двісті років — центр візуального контакту всього лофту. Світильник над обіднім столом — арт-об’єкт, придуманий власником будинку. Він складається з старовинних різьблених гаків і гігантських крапель з гутного скла — давньої традиції західної частини України.

Ширма з металу і чорної кераміки в гостьовій спальні не тільки приховує приліжковий столик, але і допомагає майстерно продемонструвати колекцію білих порцелянових сердець. А підсвічування створює театральну гру тіней. Важкі вантажні двері також отримали нове життя — вони стали частиною шафи.

Hayloft розповідає про традиції та пам’ять, уміння зберігати історію та створювати легенди. Про сім’ю і сімейні цінності. Про творчість та арт-об’єкти. Hayloft — це дві реконструкції: покинутої будівлі та віртуальної пам’яті поколінь. Це суворий чоловічий характер і тонни металу, витонченість сприйняття та пустощі. Ці захоплюючі новели — щоденник життя.

SHARE